&منتدي سمسمة و مودي&

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
إدارة المنتدي
تحمل براكيناَ من المشاعر
وتحمل جمالاُ ومحاسن لكم
أحبائى الأعضاء و الزوار
فأهلا وسهلا بكم في
&منتدى سمسمة ومودي&
(إذا كنت زائر فمرحبا يسرنا تسجيلك وإذا رغبت بالقراءه والإطلاع فقط فتفضل بدخول القسم المراد قراءته وإذا كنت عضو يسرنا دخولك للمنتدي)
&منتدي سمسمة و مودي&

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
إدارة المنتدي
تحمل براكيناَ من المشاعر
وتحمل جمالاُ ومحاسن لكم
أحبائى الأعضاء و الزوار
فأهلا وسهلا بكم في
&منتدى سمسمة ومودي&
(إذا كنت زائر فمرحبا يسرنا تسجيلك وإذا رغبت بالقراءه والإطلاع فقط فتفضل بدخول القسم المراد قراءته وإذا كنت عضو يسرنا دخولك للمنتدي)
&منتدي سمسمة و مودي&
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

&منتدي سمسمة و مودي&

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات

anaselshafei
حاول تفتكرنى
دودي
البنت الشقيه
yoyo my love
ملكة الحزن
حنيــن
انا بموت
amrgamal
آية الله
عاصم المصري
yoyo.tota
مريم
الفرعون المصرى
18 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 16, 2010 11:17 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

مسسسسسسسسسسسساء الخير عليكم جميعا

ازيكم يا احلى اعضاء فى احلى منتدى

منوووووورين يا شباب وبرضو البنات منورين

موضوعنا انهارده هو عن سواقة الحريم وتريق عمرو اديب عليهم خخخخخخخخخخ

وبعدين يعنى مش كل وحده ركبت عربيه وداست فرامل وزودت بنزين

تقول انا سواقة لالالا يا عسسل السواقة مش حوادث ولا كلام من دا

السواقة احترام والتزام .. بس الاحترام والالتزام مش مع البنات

مع الشباب ...

ولا اقلكم يا شباب حاجه ولا تتعبو نفسكم

يعنى زى ما قال الاستاذ عمرو اديب لو لقيت وحده راكبه العربيه وبتسوق ابعد عنها خالص

اعتبرها عربية اسعاف عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_redface عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_redface عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_redface هههههههههههه

وبعدين انا مش بجيب غير اللى بيحصل قدامى حتى الاستاذ عمرو اديب معايا فى الموضوع ..

مش هاطول عليكم انا عاوزكم تدوسو على الرابط وتقولولى ايه رايكم :-

https://www.youtube.com/watch?v=gOa5Std1-rs&feature=PlayList&p=3B6D2D083A019D1A&playnext_from=PL&playnext=1&index=22

عاوز تفاعل من الجميع وياريت كل اللى يشاهد الموضوع يرد عليه ويقول ايه رايكم

وبعدين كل اللى تدخل تجيب معاها حتة ثلج علشان الحرارة ههههههه

يلا سلالالالالالالالالالالالاموز بالمووووووووز عليكوووووووووز يا بناتووووووووز

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالخميس أكتوبر 28, 2010 11:03 am

ملكة الحزن كتب:
طب ايه رأيك بسبب الموضوع ده هركب وهسوق بمزاجى اشمعنه انتوا مع احترامى طبعا للفنان عمرو دياب بس ده رأيه الشخصي يبقي يحتفظ بيه لنفسه عماليين تتريقوا علينا من الصبح انا هركب وهسوق وهدووووس براحتى هههههههه

هههههههههههههههههههه
لالا السواقة مش للبنات لانه مش وضع ان الوحدة تسوق وزوجها جنبها عامل زى كيس الجوافة هههههه

ممكن البنات تسوق توك توك هههههههه مع احترامى للبنات طبعا

نورتى التوبيك يا ملكة الحزن
آية الله
عضو مؤسس
عضو مؤسس
آية الله

إحترام قوانين المنتدي : 100%

دولـــــــتــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Egypt110

وظــيــفــتــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Studen10

مــــــزاجــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 25

نـــــــوعــــــي : انثى

مــســاهــمـاتي : 2197

تــســجــيـلـي : 28/09/2009

عـــــمـــــري : 26

عملي\هوايتى : طالبه

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالخميس أكتوبر 28, 2010 2:42 pm

ليه هو انت عمرك شفت واحدة راكبة توك توك

وبعدين انت ايه اللى عرففك ما يمكن الراجل رجله مكسورة
ههههههههه
yoyo my love
عضو مؤسس
عضو مؤسس
yoyo my love

مــــــزاجــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 110

مــســاهــمـاتي : 1205

تــســجــيـلـي : 29/08/2010

عملي\هوايتى : النت

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالخميس أكتوبر 28, 2010 5:40 pm

انا عمرى ما سوقت عربيه ولا هسوق
http://WWW.COOOLLYOUTH.YOO7.COM
ملكة الحزن
عضو نشيط
عضو نشيط
ملكة الحزن

مــــــزاجــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 3310

مــســاهــمـاتي : 134

تــســجــيـلـي : 28/02/2010

عملي\هوايتى : انزل مواضييـــع

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالخميس أكتوبر 28, 2010 9:03 pm

ياسيدي انا ايه اللى هيخليني اركب جوزى فى عربيتي كل واحد يركب فى عربيته بقي توك توك ياعلى ايه انتا عايزنا نموت ولا ايه
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالجمعة أكتوبر 29, 2010 11:51 pm

آية الله كتب:
ليه هو انت عمرك شفت واحدة راكبة توك توك

وبعدين انت ايه اللى عرففك ما يمكن الراجل رجله مكسورة
ههههههههه

اه شوفت بس مش هيا اللى بتسوق هههههههه Embarassed Embarassed Embarassedهههههههههه

هههههههههههههه وايه يعنى رجله مكسورة يركب تاكسى افرد يعنى مراته هيا اللى ساقت العربيه
يبقى رجله مش هاتتكسر دى هاتتفصل خالص هههههه
نووووووووورتى التوبيك
آية الله
عضو مؤسس
عضو مؤسس
آية الله

دولـــــــتــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Egypt110

وظــيــفــتــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Studen10

مــــــزاجــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 25

مــســاهــمـاتي : 2197

تــســجــيـلـي : 28/09/2009

عملي\هوايتى : طالبه

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالسبت أكتوبر 30, 2010 7:21 pm

آه تنفصل على اساس انه هيخليها تسوق من غير ما يكون متاكد من الرخصة وصحة سواقتها
الرجالة مش مستغنيين عن عمرهم يا على

دول بيبقوا مفكرين مليون مرة قبل ما يعملوا الحاجة
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالأحد أكتوبر 31, 2010 11:29 am

آية الله كتب:
آه تنفصل على اساس انه هيخليها تسوق من غير ما يكون متاكد من الرخصة وصحة سواقتها
الرجالة مش مستغنيين عن عمرهم يا على

دول بيبقوا مفكرين مليون مرة قبل ما يعملوا الحاجة

الله على ردك دا يا اية
والرد دا
اثبتلى ان مفيش وحدة تقدر تستغنى عن راجل والراجل ماشى مايقدرش يستغنى عن وحدة بس مش كل الرجالة ثلثهم Embarassed Embarassed Embarassed وحاجة تانية ان الرجالة لما بيعملو حاجة بيفكرو قبلها بمليون مرة ونبى عسسسسسسل هههههههه
شكرا على الرد وثانكس على مرورك الاكثر من رائع

البنت الشقيه
عضو مؤسس
عضو مؤسس
البنت الشقيه

مــــــزاجــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 6810

مــســاهــمـاتي : 809

عملي\هوايتى : طالبه //النت

sms : I L0VE Y0u N0t BeaCuSe i NeeD Y0u

I NeeD Y0u BeaCuSe i L0VE Y0u

*ـــــــــــــــــــــــــ^

قـالـو لـي بـسـخـريـة : لا يـعـجـبـنـا ذوقـك !

فـأجـبـتـهـم بـ " تـواضـع " ، [ ذوقـي ] هـو الـذي اخـتـاركـم Wink!

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالأربعاء نوفمبر 10, 2010 2:58 pm

عادى يعنى ان واحده تسوق عربيه بس تمشيها براحه يعنى وبعدين شوفوا سواقه الراجل عامله ايه وبعدين شوفو نفسكم الاول وبعدين ابقو اتكلمو على سواقه البنات وبعدين عمر ما الواحده تسوق العربيه وجوزها موجود مينفعش يعنى
تقبل مروري
http://www.banatwshabab.ahlamountada.com/
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالأربعاء نوفمبر 10, 2010 9:18 pm

alaa_alaa كتب:
عادى يعنى ان واحده تسوق عربيه بس تمشيها براحه يعنى وبعدين شوفوا سواقه الراجل عامله ايه وبعدين شوفو نفسكم الاول وبعدين ابقو اتكلمو على سواقه البنات وبعدين عمر ما الواحده تسوق العربيه وجوزها موجود مينفعش يعنى
تقبل مروري

ههههههههههههههههههههههههههه
حلوة تمشيها براحة دى ههههههه الكلام دا مش فى مصر
وبعدين سواقة الرجالة احسن طبعا والاستايل جامد جدا لما يسوق الراجل العربية
وفيه رجالة بتخلى ازواجهم تسوق العربية وهو يكون قاعد جنبها
بس
الرجالة النص كوم Crying or Very sad

تسسسسسسسسسلمى على مرورك اللى نورنى يا الاء
دودي
عضو نشيط
عضو نشيط
دودي

مــــــزاجــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 2611

مــســاهــمـاتي : 52

تــســجــيـلـي : 25/09/2010

عـــــمـــــري : 28

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالجمعة نوفمبر 12, 2010 2:14 am

وانا رايي من راي مريومة انه مش كل البنات بيركبوا عربيات زي مبنقول بالبلدي قنزحة لا في الي بتروح الجامعة او الشغل وانا اعتقد انه لا مانع من التباهي البسيط الظاهر بالتواضع بس مش هنسميه التباهي يستحسن اسميه الرسم
البنت الشقيه
عضو مؤسس
عضو مؤسس
البنت الشقيه

مــــــزاجــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 6810

مــســاهــمـاتي : 809

عملي\هوايتى : طالبه //النت

sms : I L0VE Y0u N0t BeaCuSe i NeeD Y0u

I NeeD Y0u BeaCuSe i L0VE Y0u

*ـــــــــــــــــــــــــ^

قـالـو لـي بـسـخـريـة : لا يـعـجـبـنـا ذوقـك !

فـأجـبـتـهـم بـ " تـواضـع " ، [ ذوقـي ] هـو الـذي اخـتـاركـم Wink!

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالجمعة نوفمبر 12, 2010 3:17 pm

ههههههههههه ماشي يا على بس عدى يعنى انا بشوف فى بلدنا بنات كتير يعنى بس ازواجهم بيكونو مثلا رجليهم مكسوره بعيد الشر يغنى
http://www.banatwshabab.ahlamountada.com/
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالجمعة نوفمبر 12, 2010 9:55 pm

دودي كتب:
وانا رايي من راي مريومة انه مش كل البنات بيركبوا عربيات زي مبنقول بالبلدي قنزحة لا في الي بتروح الجامعة او الشغل وانا اعتقد انه لا مانع من التباهي البسيط الظاهر بالتواضع بس مش هنسميه التباهي يستحسن اسميه الرسم
تسسسسسسلمى يا دودى على ردك الجميل
ومرورك الاجمل
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالجمعة نوفمبر 12, 2010 9:57 pm

alaa_alaa كتب:
ههههههههههه ماشي يا على بس عدى يعنى انا بشوف فى بلدنا بنات كتير يعنى بس ازواجهم بيكونو مثلا رجليهم مكسوره بعيد الشر يغنى

ههههههههههههههههههههههههههه
ماشى هاعديها
تسسسسسلمى على ردك ومرورك اللى دايما منور الموضوع
حاول تفتكرنى
عضو نشيط
عضو نشيط
حاول تفتكرنى

مــــــزاجــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 8010

نـــــــوعــــــي : ذكر

مــســاهــمـاتي : 145

تــســجــيـلـي : 27/08/2010

عـــــمـــــري : 36

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالجمعة نوفمبر 19, 2010 6:43 pm

هو دا الكلام يا مان
شكرا على الطرح الراااااااااااااااائع يا على باشا
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالجمعة نوفمبر 19, 2010 7:13 pm

تسسسسسسسلم يا برنــــــس على مرورك اللى اسعدنى
anaselshafei
عضو مميز
عضو مميز

مــــــزاجــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 8010

نـــــــوعــــــي : ذكر

مــســاهــمـاتي : 297

تــســجــيـلـي : 18/11/2010

عـــــمـــــري : 29

sms : النص

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالسبت نوفمبر 20, 2010 11:02 am

ههههههههههههههههههههههههههه حلوة

بس المفرود كان مايقولش كده
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالسبت نوفمبر 20, 2010 10:09 pm

نوووووورت التوبيك
رسيل
عضو نشيط
عضو نشيط

مــــــزاجــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 4210

مــســاهــمـاتي : 141

تــســجــيـلـي : 03/12/2010

عـــــمـــــري : 25

عملي\هوايتى : التصفح عبر النت

sms : النص

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالإثنين فبراير 07, 2011 4:16 pm

مين اللي قال ان البنات مبيعرفوش يسوقوقوا مش انا عندي 12سنة بعرف اسوق على العربية الاتوماتيك وابقى وريينا سوقتئتك يا عم السواق واللي بيته من ازاز ميلوقش الناس بطوب
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالإثنين فبراير 07, 2011 6:53 pm

رسيل كتب:
مين اللي قال ان البنات مبيعرفوش يسوقوقوا مش انا عندي 12سنة بعرف اسوق على العربية الاتوماتيك وابقى وريينا سوقتئتك يا عم السواق واللي بيته من ازاز ميلوقش الناس بطوب

ههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
حلوة اوتماتيك دى هههههههه
وبعدين سواقة الاتوماتيك دى مفيش اسهل منها
انتى لو بصيتى لاى واحد بيسوقها وتعرفى بس بيشغلها ازاى هاتعرفى تسوفيها على طول
بس برضوِا البنات بيعرفوِا يسوقوا عربيات بنسبة 3 او 4 % بس عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_cool عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_cool عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_cool
لكن الباقى طبعا للرجالة عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_redface عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_redface عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_redface عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_redface
نوِوِوِوِوِوِوِوِوِوِرِتى التوبيك يا رسيل بمرورك
الكتكوته
شخصية هامة
شخصية هامة
الكتكوته

مــــــزاجــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 310

مــســاهــمـاتي : 733

تــســجــيـلـي : 15/11/2010

عـــــمـــــري : 24

عملي\هوايتى : الرسم. التصفح على النت

sms : بسم الله الرحمن الرحيم
لا اله الا انت سبحانك
انى كنت من الظالمين

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالإثنين فبراير 07, 2011 9:21 pm

مرسى على البوتيك وانا ما سوقتش عربيه قبل كده وانبهك بانى مش هسوق
(تقبل مرورى)
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالإثنين فبراير 07, 2011 10:52 pm

الكتكوته كتب:
مرسى على البوتيك وانا ما سوقتش عربيه قبل كده وانبهك بانى مش هسوق
(تقبل مرورى)

اهاااااااااااااا
جدعة يا كتكوتة تسسسلمى والسواقة مش للبنات طبعا السواقة للرجالة !!!
أسعدنى مرورك الجميل
الاميرة اية
عضو مؤسس
عضو مؤسس
الاميرة اية

وظــيــفــتــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Engine10

مــــــزاجــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Chocol10

مــســاهــمـاتي : 1405

تــســجــيـلـي : 24/01/2011

عملي\هوايتى : الرسم

sms : الاميرة اية

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 10:35 am

على فكرة الست ب100 راجل وانا لما اكبر هسوق عربية وابقى ورينا هتسوق ازاى ها تجرب
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 1:34 pm

الاميرة اية كتب:
على فكرة الست ب100 راجل

هههههههههههههههههههههههه
لا ياشيخة هههههههههههه
حلوة بـ 100 راجل دى هههههههههههههههههههههههههههه
متقوليش كدا تانى لحد يسمعك من بره يصدق Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

وانا لما اكبر هسوق عربية

أوِوِوِوِك لما نشوف سواقتك Shocked Shocked Shocked

وابقى ورينا هتسوق ازاى ها تجرب
لا متشكر انا مش عاوز اجرب انا عارفالسواقة كويس
!!!

أسعدنى مرورك الجميل يا أميرة آية
اسومة
عضو مؤسس
عضو مؤسس
اسومة

دولـــــــتــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Algeri10

مــــــزاجــــــي : عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Dl310

مــســاهــمـاتي : 1269

تــســجــيـلـي : 27/06/2009

عـــــمـــــري : 30

عملي\هوايتى : النت والمطااااالعة

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 4:13 pm

اولا ميرسي على التوبيك تاني شى انا بعرف اسوق شو رايك تجرب متل ما قالت الاميرة اية الست ب 100راجل بس عنجد في بنات بيسوقوا احسن من الرجال وبعرفهم ومش بجيب الكلام ده من عندي على فكرة تقبل مروووورى
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات   عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 6:21 pm

اسومة كتب:
اولا ميرسي على التوبيك تاني شى انا بعرف اسوق شو رايك تجرب متل ما قالت الاميرة اية الست ب 100راجل بس عنجد في بنات بيسوقوا احسن من الرجال وبعرفهم ومش بجيب الكلام ده من عندي على فكرة تقبل مروووورى

انتى بتعرفى تسوقى يا اسومة والله دعة بس اوعى تخبطى فى حاجة وانتى سايقة عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_biggrin عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_biggrin عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_biggrin
وبعدين محصلش ان الست بـ 100 راجل وعمرها ما تحصل
وبعدين البنات اللى بيعرفوِا يسوقوِا قليليين ونسبتهم قليلة
لكن نسبة الشباب اكبر عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_cool عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_cool عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_cool عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات - صفحة 2 Icon_cool
نورتى التوبيك يا اسومة بمرورك

عمرو اديب يعلق على سواقة البنات مسخرة !!! اوعو يفوتكم يا بنات
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» البنات وكدبهم على النت هههههههههههههههههههه مسخرة
» أكبر عدد صور لتوقيع البنات حلوة موت,صور بنات للتوقيع روعة
» بنات2011،اسماء مواليد بنات حلوه2011،اسماء بنات 2011
» الولاد وكذبهم على النت ........ههههههههههههههه ......مسخرة ؟(بس بدون زعل)
» ديكور لغرب بنات