&منتدي سمسمة و مودي&

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
إدارة المنتدي
تحمل براكيناَ من المشاعر
وتحمل جمالاُ ومحاسن لكم
أحبائى الأعضاء و الزوار
فأهلا وسهلا بكم في
&منتدى سمسمة ومودي&
(إذا كنت زائر فمرحبا يسرنا تسجيلك وإذا رغبت بالقراءه والإطلاع فقط فتفضل بدخول القسم المراد قراءته وإذا كنت عضو يسرنا دخولك للمنتدي)

&منتدي سمسمة و مودي&


 
الرئيسيةالرئيسية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخول  

شاطر | 
 

 قصة عمرو وياسمين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
اثورة حسن
عضو مؤسس
عضو مؤسس
avatar

إحترام قوانين المنتدي : 100%

دولـــــــتــــــي :

وظــيــفــتــــي :

مــــــزاجــــــي :

نـــــــوعــــــي : انثى

مــســاهــمـاتي : 1024

تــســجــيـلـي : 08/02/2011

عـــــمـــــري : 20

عملي\هوايتى : تجميع الصور-دعوة الاخرين للعمل الصالح

sms : النصالله غايتنا
الرسول زعيمنا
القرأن دستورنا
الجهاد سبيلنا
والموت فى سبيل الله
اسمى امانينا

مُساهمةموضوع: قصة عمرو وياسمين    الأربعاء مارس 16, 2011 8:24 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

• انا عندى قصة جميلة جداااااا
بس مش ها يفهما ولا يحسها غير الرومانسى
لانها رومانسية جدااااااا
ويا ريت تنال اعجابكم
القصة اكتر من جزء هما 12 جزء وها حاجيب بقية الاجزاء بناء على ردودكم على الجزء الاول ,,
يلا بينا نبداااأ
الجزء الاول

أبطال القصة :-
1- عمرو
2- ياسمين
وفيه اشخاص فرعية ذى
1- حودة (صاحب عمرو)
2- الخطيب (صاحب عمرو(
3- مروة (صاحبة ياسمين الانتيم (
مش ها اطول عليكم اكتر من كدة
هااااااااااا ندخل فى القصة على طول
القصة ديه بتبدأ لما عمرو وحودة كانوا بيتمشواااا وحودة بيحكى لعمرو على واحدة شفها امبارح ,

حودة : - ده انا شوفت حتة دين بنت يا نهار ابيض جامدة اوى اوى جامدة جامدة يعنى
عمرو :- ههههههههههههههههه
يا بنى انت مش ها تبطل بقى قلة ادبك ديه انت عمرك ما تبص على الجمال وتفكك من الحاجات اللى انت بتقولها ديه نفسى تبص لوش البت مش على جسمها !!!
حودة :- ايون خليك انت كدة عايش فى الوهم يا بنى خليك عملى وانا ها استفاد ايه لما ابص لوشها مش لازم اعاينها الاول ((معلش بقى تقولوا ايه شخصية زبالة ))
عمرو :- انت حر يا عم بس لما واحدة تهزقك ولا تمرمط بيك الارض ما تبقاش تعيط وانا مش ها احوش
حودة :- يا بنى تمرمط مين ده انا حودة الجامد اوى ..,,..
(وف نفس اللحظه )
حودة :- انت تنحت كدة ليه ؟؟
عمرو:- يا نهار ابيض على الجمال مين البت ديه يا حودة ((بم ان حودة خبرة فى الحاجات ديه ))
حودة :- ما هى ديه يا عم البت اللى انا بحكيلك عليها ايه رايك جامدة صح ؟؟
عمرو:- جامدة مين يا عم ديه صاروخ انت شايف عنيها عاملة ازاى
حودة :- عنيها تانى وانا اللى قلت انك فوقت من الوهم اللى انت فيه داك داهية شايف ال ......................... ((شوفوا انتم بقى عشان مش ها اقدر اتكلم ))
عمرو :- استنا بس يا حودة ايه يابنى البت ديه
((وفلحظة اختفت من قدام عيون عمرو ))
حس عمرو ان روحى اتسحبت منه وان قلبه بيجرى يسابق الزمن , وما تمناش اد ما تمنى فى حياته انه يعرف اسمها او حتى يعرف اى حاجة عنها
حودة :- ايه ياعم السهتان رحت لفين
عمرو:- ((مافيش رد))
حودة:- انت يابنى
عمرو:- ايييييييه ((كان سرحان صاحبنا))
انت بتقول حاجة يا حودة ؟؟
حودة:- حودة لا ولا حاجة يا حبيبى يلا بينا انت شكلك دخت
عمرو:- البت ديه جميلة اوى يا حودة اوى اوى
انت ما تعرفش ديه مين ؟؟
حودة:- يا ريت كنت اعرف !!!!
ااااااااااااااااااااااااااااااااااه
هههههههههه
ما تيلا بينا بقى يا عمور إحنا اتأخرنا
((وبعد مرور ايام اتعمد عمرو انه يروح نفس المكان ونفس التوقيت اللى شافها فيها اول مرة))
(( وكان على امل انه يشوفها تانى ))
بس المرة ديه قابل الخطيب ((صاحبهم التالت))
الخطيب :- ايه يا بنى ادمين اللى موقفكم هنا
حودة :- شوفلك حل فى عم الرومانسى اللى لاطعنا هنا بقاله نص ساعة
الخطيب :- وعلى ايه كل ده ؟؟
((وصحبتنا كانت طالعة فى اللحظة ديه))
حودة :- الصلاه ع النبى فرس ....... فرس يعنى مش اى كلام
عمرو :- اتلم بدل ما لمك ديه خلاص بقت تبعى
الخطيب :- فيه ايه يا جدعان ؟؟!!
الحوار على ايه ؟؟!!
حودة :- شوفلك صرفة فى عم الرومانسى ده
ده بيحب على روحه
عمرو:- احترم نفسك ياض
حودة :- شايف الغزال اللى هناك ده الكبير اوى ده
الخطيب :- اممممممممممممم !!!!
انت عارف ديه مين ؟؟
عمرو :- ايه ده انت تعرفها ((بلهفة ))
الخطيب :- ديه اخت باسم صحبنا ال فى الكلية
احمد :- باسم مين ؟؟
الخطيب :- باسم المدخوم
حودة :- يااااااااااا راجل باسم الموميا
قول كلام غير ده
الخطيب :- انت معجب بيها ولا ايه ؟؟
حودة :- معجب ايه ياعم ده ميت ((بتريقة))
عمرو :- انا مش عارف يا خطيب انا والله حصلى ايه من ساعة ما شفتها
حودة:- حصلك نفس اللى حصلى
ااااااااااااااااااااااااااااه
الخطيب :- انت لسة ذى ما انت
حودة :- امال عايزنى ابقى ذى عمك الرومانسى ده
عمرو :- يا جدعان سيبوكم من اللى انتم فيه ده دلوقتى
وقولولى اعمل ايه دلوقتى ؟؟
الخطيب:- تعمل ايه فى ايه انت عبيبط يا بنى !!
عمرو :- انا نفسى اكلمها بس مش عارف ازاى ؟؟
الخطيب :- عيب عليك ده صحبك والبت ديه مش ذى ما انت فاكر ., ونصيحة منى طلع الموضوع ده من دماغك
عمرو :- اممممم (( وبيهز راسه ))
انت تعرف اسمها يا خطيب ؟؟
الخطيب:- ااااااه
عمرو :- اسمها ايه ؟؟
الخطيب :- اسمها ياسمين
عمرو :- يــــاسمين
الخطيب :- وآنت عارف انت ممكن تجيب رقم تليفون البيت كمان بسهولة
عمرو:- ازاى ؟؟!! (( باستغراب ))
حودة :- يا عم من اخوها يا عم
الخطيب :- اتلهى على عين امك يا اهبل
ما يروح احسن يقول لاخوها
عمرو :- امال ازاى ؟؟
الخطيب:- ماهى تبقى صحبة سلمى اخت المـــــــــــن
حودة :- الكداااااااااااااااب ((بضحكة))
(( وده صاحبهم الرابع واسمه كدة لانه ماشى بيكدب على روحه
كدااااااااااااااااااااااااااااااااااااب اوىىىىىى ))
الخطيب :- بس اوعك يا عمرو تعمل كدة
ما تنساش يا جدع انه صحبك
حودة :- فكك يا عم من الولة المعقد ده ما تسمعش كلامه
وفيها ايه لما يكلمها هو يعنى ها يقلها كلام ............
وبعدين هو اولى من الغريب بس هو يقدر عليه وما يكسفناش
عمرو .... الخطيب .... حودة
هههههههههههههههههه
((وما بقاش عمرو عارف يكلمها ولا لا بعد ما اعرف انها اخت صاحبه )) ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
يا ترى عمرو هيكلمها ولا لا ؟؟
ويا ترى عمرو ها يسمع كلام الخطيب ولا حودة
وده كان الجزء الاول من القصة
اكمل ولالالالالالالالالالالا
نكمل المرة الجايه انشاء الله
فى رعاية الله

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
يويه
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

إحترام قوانين المنتدي : 100%

مــــــزاجــــــي :

نـــــــوعــــــي : انثى

مــســاهــمـاتي : 127

تــســجــيـلـي : 08/02/2011

عـــــمـــــري : 19

sms : النص

مُساهمةموضوع: رد: قصة عمرو وياسمين    الجمعة مارس 18, 2011 2:54 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
يلا انا عاوزه الجزء التانى
حلوه يا ثوو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اثورة حسن
عضو مؤسس
عضو مؤسس
avatar

إحترام قوانين المنتدي : 100%

دولـــــــتــــــي :

وظــيــفــتــــي :

مــــــزاجــــــي :

نـــــــوعــــــي : انثى

مــســاهــمـاتي : 1024

تــســجــيـلـي : 08/02/2011

عـــــمـــــري : 20

عملي\هوايتى : تجميع الصور-دعوة الاخرين للعمل الصالح

sms : النصالله غايتنا
الرسول زعيمنا
القرأن دستورنا
الجهاد سبيلنا
والموت فى سبيل الله
اسمى امانينا

مُساهمةموضوع: رد: قصة عمرو وياسمين    الجمعة مارس 18, 2011 3:39 pm

لالالالالالالالالالالالالالالالالا
لما الرد يزيد
تسلمى يا يويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
يويه
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

إحترام قوانين المنتدي : 100%

مــــــزاجــــــي :

نـــــــوعــــــي : انثى

مــســاهــمـاتي : 127

تــســجــيـلـي : 08/02/2011

عـــــمـــــري : 19

sms : النص

مُساهمةموضوع: رد: قصة عمرو وياسمين    الجمعة مارس 18, 2011 3:52 pm

يلا يا احسن اعضاء مستنيه ردودكم
علشان الجزء التانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البرنسس أوشا
عضو مؤسس
عضو مؤسس
avatar

إحترام قوانين المنتدي : 100%

دولـــــــتــــــي :

وظــيــفــتــــي :

مــــــزاجــــــي :

نـــــــوعــــــي : انثى

مــســاهــمـاتي : 917

تــســجــيـلـي : 23/10/2010

عـــــمـــــري : 21

عملي\هوايتى : بحب السفر

sms : يارب اجيب مجموع حلوة
واخش كليه حلوة تفيد حبيبة قلبى مصر

مُساهمةموضوع: رد: قصة عمرو وياسمين    الجمعة مارس 18, 2011 7:32 pm

حلوة اوى يا ايثو
بس انا عاوزة اعرف الجزء العاشر ضرورى
عاوزين تفاعل علشان نكملها بسرعة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة الحب والرومانسية
شخصية هامة
شخصية هامة
avatar

إحترام قوانين المنتدي : 100%

دولـــــــتــــــي :

وظــيــفــتــــي :

مــــــزاجــــــي :

نـــــــوعــــــي : انثى

مــســاهــمـاتي : 1352

تــســجــيـلـي : 22/03/2011

عـــــمـــــري : 21

عملي\هوايتى : اكيييييييد النت

sms : النص

مُساهمةموضوع: رد: قصة عمرو وياسمين    الثلاثاء مارس 22, 2011 9:50 pm

مشكوووووووووووووووووره يا اثوره على القصه الحلوه دى
وانتظر منك الجزء الثانى وانا متشوقاله جداااااااا وعايزه اعرف عمرو هيكلمها ولا لا
ومشكووووووووره مره تانيه
وتقبلى مرورى Very Happy Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bannotacool
عضو شرف
عضو شرف
avatar

إحترام قوانين المنتدي : 100%

وظــيــفــتــــي :

مــــــزاجــــــي :

نـــــــوعــــــي : انثى

مــســاهــمـاتي : 583

تــســجــيـلـي : 30/08/2010

عـــــمـــــري : 21

sms : مـــــــن لايعـــــرف شخصيتــــــي لا يحـــــق لـــــــه الحڪـــــم علـــــى تصـرفـاتـــــي ومـــــن لايستطيـــــــع أن يقـــدرنـــــــــي لا يتـــوقـــــــــع منــــــــــي أي تقـــديــــــــر



مُساهمةموضوع: رد: قصة عمرو وياسمين    الجمعة أبريل 01, 2011 5:48 pm

قصه جميله اوووووووي

مشكوره اووووووووووووووووي يا اثوره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اثورة حسن
عضو مؤسس
عضو مؤسس
avatar

إحترام قوانين المنتدي : 100%

دولـــــــتــــــي :

وظــيــفــتــــي :

مــــــزاجــــــي :

نـــــــوعــــــي : انثى

مــســاهــمـاتي : 1024

تــســجــيـلـي : 08/02/2011

عـــــمـــــري : 20

عملي\هوايتى : تجميع الصور-دعوة الاخرين للعمل الصالح

sms : النصالله غايتنا
الرسول زعيمنا
القرأن دستورنا
الجهاد سبيلنا
والموت فى سبيل الله
اسمى امانينا

مُساهمةموضوع: رد: قصة عمرو وياسمين    الجمعة أبريل 01, 2011 8:07 pm

اهلا بيكى يا اميرة انتى وبنت كول
نورتوا التوبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قصة عمرو وياسمين
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
&منتدي سمسمة و مودي& :: ˆ°~*¤®§(*§ منتدى الأدب والشعر §*)§®¤*~ˆ° :: قـــــــصــــــــصــ ما أحــــــلاهـــــااّ-
انتقل الى: